Ofte stilte spørsmål - FAQ

Hvordan bruker jeg angreretten?


Vilkår for angrerett finner du under "vilkår og betingelser". Det er frist på 14 kalenderdager for å bruke angreretten.




Jeg har ikke fått varen min


Noen ganger kan det ta lengre tid for levering, for den nåværende situasjonen med Covid-19 kan det bli forsinkelser. Bruk kontaktskjemaet for å melde i fra så kan vi undersøke hva som har skjedd. Som beskrevet under "frakt og retur" har varene forskjellig leveringstid. Dette er spesifisert under hver vare.




Kan jeg påvirke deres vareutvalg?


Ja det kan du! Vi er en bedrift som både produserer og importerer varer for å kunne tilby de mest etterlengtet og rimeligste varene. Om det er et produkt du kunne ønsket, så ta gjerne kontakt via kontaktskjemaet. Vi skal gjøre vårt beste for å se på mulighetene.




Hvorfor er det lengre leveringstid for noen varer?


Vårt konsept er å tilby deg større utvalg de mest trendy varene, det hadde vært vanskelig om vi skulle hatt lagerført alle våre produkter. For å tilby deg flere valgmuligheter og kunne legge til nye produkter hver uke er det derfor lengre leveringstid på varer vi ikke har på vårt lager. Noen varer er også personlige (som explosion box, scrapbook og personlig nøkkelring), disse produserer vi selv og de vil derfor ha en lengre leveringstid. Vi sender alt fortløpende.





Finner du ikke svar på spørsmålet ditt? Kontakt oss her